6+5 haftalık hamileyim son iki gündür işten izin aldım çünkü çalışamayacak kadar halsiz ve bitkin hissediyorum, sürekli baş ağrısı göz kapaklarımda ağırlık var, yemekler ve özellikle suyun tadı acı geliyor. Benzer durumu yaşayan var mı ya da bi tavsiyesi olan?