merhaba, doktor bana da ilk üç ay içmene gerek yok dedi sebebini sordum bulantı yaşıyorsun zaten demir magnezyum vb sindirim sistemini yorabilir o sebeple dedi, demir eksikliğim çok olduğu için ve gece uyurken spazm kasılma huzursuz bacak olduğu için sonradan içmeye karar verdim doktor da onayladı. Huzursuz bacak için doktor bir şey demedi ama ben gece bacaklarımı hareket ettirmek istiyorum durmadan çok rahatsız oluyorum magnezyumu düzenli kullanırsam azalıyor. Şu an 10 haftalığım içmeye çalışıyorum