2.doğumum..
Dün 39.haftamdı ve kontrolüm vardı 4 cm acılmamla yatış yapıldı ve hemen suni sancı vermediler sürekli muaneler falan derken bu sabah biraz suni sancıyla ilerletip sonrasını kendi sancımla beraber bir normal doğumumu yaptım 🤗
Doğumum, acılma, sancı derken 15 dakika içinde fırt diye doğdu cok sükür🤗😍
Ama tek sıkıntı devlet takipli olduğum için odalar ayrıda olsa, başkalarının sancısı, bağırmaları kulaklarımdan gitmiyor malesef 🤐