Tansiyon sorunu yasayan normal dogum yapan varmi arkadaşlar, pazartesi preeklampsi den 1 gece yattim hastanede 31+2 günlüğüz bugün alfamet 3 kere aliyorum ilac icince tansiyonum normal ama biraz saati gecsin hemen cikiyor sezeryandan inanilmaz korkuyorum 🥺 tansiyondan dolayi normal yapamazsin diyor herkes