Seyda-06 gizemmccc bende duydum yaptırmayı da çok düşünüyorum ama hiç araştırmadım ama yaptıracağım muhakkak doğumdan sonra araştırıp
Ela__nur gizemmccc yengem oldu çatlak kapanmıyormuş ama botoks acısız bir iyileşme süreci sağlıyormuş 6 ayda tamamen iyileştiğini söylüyor 5 dakikalık basit bir işlemmiş
Seyda-06 gizemmccc yok hiç ya ameliyat olan var ama bu botoks işini hiç duymadım yaptıran onunda tekrarladı sanırım ameliyat olmasına rağmen
Seyda-06 gizemmccc botoks en iyisi sanırım acısız ağrısız bişeyler yapılması lazım mecbur çok daha kötü oluyor dışında benim birde çok kötü duruyor
Melas 3_bebelianne ameliyat derken nasıl bi işlem uyguladılar acaba lazer mi bilmediğim için soruyorum ben de aynı dertten muzdaribim pazartesi randevum var merak ediyorum süreç nasıl oluyor? Benim 2 aylık bebeğim var o yüzden Botox yaptırmayı düşünüyorum
3_bebelianne gizemmccc Evet Valla ameliyatlıktı işte doktoruma daha önceden ameliyat olan tanıdıklarımız vardı şuan dediğim gibi 3yıldır süperim eline koluna sağlık doktorumun
Seyda-06 gizemmccc dış fissür var ama içerdede var sanırım yani aslında bende 3 tane var bir tane iç çatlak iki dış çatlak birde hemoraid var doğumdan kalma çok fena halim
Ela__nur gizemmccc Baya zaman geçti o olalı bir kaç yıl olmuştur iyileşme sürecininde kolay olduğunu söylüyordu şu anda iyi
3_bebelianne Melas makat yırtılması oldu genel cerrah ameliyat yaptı normal şükür 3yıl oldu hiç sorunum yok doktorumun ellerine sağlık🤲🏻
Melas 3_bebelianne anladım benim söylediklerimden bağımsız tam bi ameliyat geçirdiniz yani dikiş atılıyor mu peki o bölgeye iyileşmesi nasıl oldu