Kızlar çok vicdan azabı çekiyorum ama aşırı canım çekiyor günde 2 paket sigara içen ben hamile olduğumu öğrendiğim an bırakmıştım ve 30.haftama kadar ağzıma sürmemiştim ama dayanamıyorum şuan 33+3 haftalığım ve günde 1-2 tane içiyorum benim gibi olan var mı? Benim doktorum 1tane içebilirsin dedi, sizlerin doktorunun bu konuda fikri nedir çok merak ediyorum