Ozgemlym Arkadaşlar selam 2. Gebeliğim 10+1 günlük ancak ayaklarım ve ellerim şiş ayaklarım resmen ağrıyor varmı daha önce yaşayan? Çok erken bunun için sanki. Diğer gebeliğimde böyle bir sorun yaşamamıştım.
Nur124 Ozgemlym evet ben de 15.haftamda taşındım ve çok yoruldum.benimde şişmişti ama geçti dinlenin geçer 🌸