Şuan 35+3 günlük hamileyim. Bugün doktora gittiğimde geçen haftaya göre bebiş 500 gram almış başı midemin altında duruyor makat geliş yani şuan. Doktor büyümüş büyük ihtimalle dönmez istersen 38. Haftada alalım dedi normalde vajinal doğum istiyordum kalabildiği kadar karnımda kalsın istedim ama 38 erken mi siz kaçınca haftada doğurdunuz kafam çok karışık korkuyorum da sezaryen olmaktan