Mucize0 Kızlar bugün 5+5 doktora gittim karnımdan muayene etti kese yolksac gözüktü bebekte hafifden gözüküyor ama karından olduğu için net değil tabi dedi kalp atışı şuan yoktu 1 buçuk hafta sonra tekrar çağırdı. Kalp atışının olmaması şuan normal mi
SenaAtis Mucize0 hayır doktor hem emin olmak için hemde tek yumurta olup aralarında zar var mı diye görmek için alttan baktı o sırada duyduk
Kukoss Tam 6 da alttan cok minik gorduk dinletmedi doktorum ellemeyelim simdi diye karindan cok cok normal korkma :)