Zynpxx Bat 2 haziran 1 haziran akşamı pembe akıntım oldu ertesi günde üç beş damla geldi sonra kesildi 3 haziran akşam erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Yapmaya korkuyorum ama test yapsam çıkar mı
Nasia Yerleşme kanamasından 3-4 gün sonra hcg yükseliyo diye biliyorum canım. Bence yarın ilk idrarınla yine yap
Zynpxx Nasia öyle mi yapsam. Bugün yapayım dedim ama cesarette edemedim kimisi adet gününden önce oluyormuş ben adet günü olunca acaba geç döllenmemi diye düşündüm
Nasia Zynpxx elinde fazladan test varsa bugün de yap istersen ama bence yarın daha garanti olur gibii direkt ilk idrar daha sağlıklı sonuç verir hem
Nasia Zynpxx o zaman bugün direkt kan verirseniz daha sağlıklı sonuç alabilirsiniz beklenen adet tarihiniz de geçmiş sanırım
Zynpxx Nasia evet 2 hazirandı. Ben ilk geldiğimde de 5 gün gecikmeli kan verdim 13 le öğrenmiştim geç yumurtlamışım