Efendininannesi Dmttthemum osmanlıyı hatırlattı bu isim Bana anlamını bilmiyorum ama söylendiği zaman olgun kararlı ve kuvvetli güçlü bir isim gibi geldi bence çok güzel bir isim 🌸
Dmttthemum Pembe_bulut beren de çok güzel benim A lı isim takıntım var olmasa beren düşünürdüm ben de
Dmttthemum Kukoss olsun hepimiz sinirliyiz normalimiz yok 😆 ben de şöyle tespit ettim hiç boş bir aslıhan yok hep işli güçlü ağırlığı olan kadınlar oluyor