AdenLina99 Rabb’im hakkınızda hayırlısını versin, gönlünüzden geçen nasip olsun inşallah. Ben de erkek bebeğe hamileyim. Geçen gün rüyamda altın bileklik gördüm anneme anlattığımda acaba kızın mı olacak dedi. Annem çocukluğunda hep rüya tabiri kitabı okurmuş, o yüzden az çok rüya tabiri yapıyor kendince ama tabi hâlâ bebeğimin erkek olduğunu biliyoruz, değişmedi henüz 😂 çok da rüyaya bağlamamak lazım. Siz duanızı edin, hayırlısını isteyin Rabb’im nasip ederse ne âlâ, etmezse de hayırlısı buymuş 😇 Ben de hep kız bebek için dua ettim, Rabb’im erkek bebek nasip etti 🤭 varlığına şükür 🥰