altunergelini Selamlar güzel annişler 🥰 Bugün doktor kontrolüm vardı doktorum tek kese gördü tahmini 5+4 dedi ve beta hcg sonucum (10138) di bu şekilde olunca ikiz gebelik mi oluyor ?🤍✨️
Yank altunergelini benim ikiz 7. Hafta 1. Gün ama betamı öğrenemedim cıkarsa bugün içinde hemen yazarım yoksa da bayram biter bitmez gitcem doktora o zaman yazarım
Basakparlar altunergelini betadan ikiz olması anlaşılmaz kese çiftse veya tek kese de çift embriyo varsa ikizdir ultrasonda belli olur sadece kandan belli olmaz
Aysenurkeser Benim son regl tarihimm 1 Mayıs 3 haziranda kan verdim betam 6750 çıktı ikiz olma ihtimali var mı