Kızlar çatlama iğnesi 12.gün aşılama 10.gün
Aşılamanın 9 günü idrar testi yaptım silik cıktı kan verdim 4.02 çıktı bugün 10.gün tekrar 2 adet sabah ilk idrarla test yaptım yine silik çizgi cıktı. Dün k 4 sizce ovitrelle etkisi mi bugün sıfırlanmış olması gerekmıyor mu neden halen silik çizgi veriyor.