Mommce Kızlar karnı sertleşip kasılma ve düzensiz kasık ağrısı çekip doğum yapan var mı? İki üç gündür kasılma ve kasık ağrısı var ve afedersiniz çişim var gibi oluyor tuvalete gidiyorum ama çiş degilde baskı hissi gibi oluyor.
dygsss Mommce benimde öyle üç gündür belim ve kasıklarımdar ağrı giriyor gece boyu uyumadım sürekli çişim geliyor bişey akıyor gibi oluyor nstde sancılarım da çıktı ama ben normal doğum yapamayacağım yarın sezeryanım var isterseniz bi hastaneye gidin
dygsss Mommce evet 34 ten beri düzenli sancılarım çıkıyordu durdurmuştuk o haftada sonra geçmişti ama üç gündür karnım sertleşip bebek toplanıyor adit ağrısı gibi belime kasıklarıma ağrı geliyor yarım saatte bir yarın doğuracağım allahtan yoksa çekilecek şey değilmiş
Mommce dygsss benimde rahim boyu kısalması var canım erken doğum riskim var 33 haftalığım. Sen kaç haftalıksın canım. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌸
dygsss Mommce ben bugün 39 Oldum canım teşekkür ederim inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın olsun yinede riskli zamanları atlatmışsın doğsa da bişey olmaz Allahın izniyle vaktini bekler inşallah 👼🏻🫶🏻
Mommce Dire bayram sonu kontrolüm var canım. Birde ilk dogumumda sancı nste de bile çok çıkmadı doğum başladı hemen ebe şaşırdı o yüzden korkuyorum canım
Zzz_ism Mommce Kızlar 4 haftalık hamileyim kahve rengi lekelenmeyle gittim doktora alttan müayne etti hamilelik var dedi fitil filan yazdı ama bu gün kan geldi pıhtı gibiydi sanki bebek açılmış gibiydi düşük ola bilir mi? Doktor 10 gün sonra gel dedi