 
Kızlar sat 10 bat 7 görünüyor uygulamada 2 gün önce ilk idrarla test yapmıştım çift çizgi görünce başka 2 marka testten daha gün içindeki idrarla yaptım hepsi çift çizgi çıkınca kan verdim beta 22,64 çıkmıştı doktor yok gibi düşün şimdilik gecikmeni bekle demişti bugün dayanamadım eşime test aldırdım kaset istemiştim ama artımed vermişler eczaneden ilk yaptığımda tek çizgiydi 5-10 dakika sonra baktığımda çift olmuştu kuruma var mı diye baktım ucuna hala ıslaktı moralim iyice bozuldu bugünde kan vermeye gitmeli miyim sizce iki katı artmış olursa beta sağlıklı bi gebelik midir yardımcı olur musunuz? 🥺