Kızlar merhaba 28 haftalık gebeyim sağ böbreğimde genişleme ,tıkanıklık ve taş olması sebebi ile dün epidural anestezi ile ameliyat oldum taş çıkarıldı ve stent takıldı biraz ağrım sızım var ve 3 hafta sonra çıkarılacak fakat doktorum anesteziye gerek yok direkt çıkarırız stendi dedi ama benim ödüm patlıyor çok korkuyorum canım yanar diye çünkü artık vucudum ağrı kaldırmayacak kadar yoruldum… stend çıkarma işlemini uyuşturmadan yapan varsa beni bilgilendirir misiniz..