Kızlar 7 haftalık hamileyim 3 genimde pıhtılaşma çıktı hibor 5000 kullanıyorum her gün bugün devlet hastanesine gittim doktor hiborun yetersiz olabileceğini oksapar kullanmam gerektiğini söyledi kendi doktorum ise öyle bir şey yok hibora devam etmelisin diyor ben ne düşüneceğimi napıcağımı bilemiyorum başına böyle bir şey gelen var mı