Nursahergun Selam anneler. Kızım olacağı ıcin yatak arayışında oldum. Dedemız alıcak yatak, marka önerisi model olarak anne yanı park, yatak arıyorum. Bıkac önerı olarak model verır mısınz anneler.
Hamide_00 Nursahergun elele madre anne yanı beşik aldım canım çok güzel kullanışlı oğlum içinde rahat uyudu sığdı doğunca kardeşine kullanacağım inşallah
Daisy020229 Nursahergun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸 Biz Yoyko park yatak aldık içine de maxi cosi 70*110 ölçülerinde tam uyumlu olan yatağı aldık Çok uzun süreli kullanılıyormuş park yatak çevremdeki herkes bu şekilde önerdi o sebeple tercihimiz bundan yana oldu size de fikir olsun 😊
ElifBD Nursahergun elele madre aldım bende henüz kullanmaya başlamadım ama kurduğumuz da beğendim sağlam kullanışlı be geniş güzel bi ürün, içine de yatak twiny yatak aldım