eses26_ o kadar saçma oldu ki ben 4 haftalıkken farkettim gebe oldugumu 1380 betaydı o zman sadece kese vardı doktor 4 hafta sonra gel dedi ben de başka hiç bişey yapmadan bugünü bekledim bugün ultrason böyle cıktı kan ve idrar testi de verdim ama sonuclar için bayramdan sonra gelin dediler o yüzden beta sonuclarımı bilmiyorum