
oncelikle biliyorum burada kimse doktor değil fakat şehir hastanesi olduğu için her seferinde başka doktor oluyor ve sanki bazı şeyler gözden kaçabilirmis gibi bir evham sebebi oldu. Pıhtılaşma sorunu yaşayanlar bu değerler hakkında yorum yapabilir mi sorun teşkil edecek seviyede mi acaba ?bana kan sulandırıcı iğne vb öneren olmadı çünkü ama 2. Doğumum olacak nedense hep bir korku hali ve kötü düşünceler içindeyim lütfen yardım edin.