Sehersenn Arkadaşlar ikizlere hamileyim Balıkesir şehir hastanesine gitmeyi düşünüyorum ama şikayette çok fazla tavsiye edende. Orada doğum yapanlar var mıdır varsa bide doktor önerisinde bulunabilir misiniz
Tugceasel21 Sehersenn şikayet neye göre kime göre her doktor bir olmaz 2 normal dogumum var hiç ebelerden veya gittiğim doktordan şikayet almadım 3.hamileyim şuan 32 haftadayim buda normal gayet memnunum mehmet sirvanciya gidiyorum