Nefes123- evet sancınız geldiği zaman bebeği iter o şekilde girer dedi doktorum. siz yine egzersizler yapabilirsiniz sancınızın gelmesi için. bebeğimiz nasıl gelmek isterse öyle gelecek, bunun önüne geçemeyiz bence. sıkıntı yapmanıza gerek yok sezaryen da bir doğum şekli boşverin.