Neylin prenses7 5 in üstündeyse hamilelik var sayılıyor .RABBİM saflıkla kucağınıza almayı nasip etsin İNŞALLAH 🙏
Deletedmom344 prenses7 İki gün sonra tekrarlayın testi iki katına artması lazım. Bu arada hayırlı olsun umarım her şey yolunda gider.
Askkokuluyavrum prenses7 evet bende de 30 çıkmıştı 1 hafta sonra tekrarladim 2850ydii hayırlı olsun 🙏🙏
Tuselizya Evet normal değere göre var iki gün sonra tekrarlayın neden iki post açtınız ki cevap vermiştik
Minikjelibonum Askkokuluyavrum canım umarım yazdığımı görürsün 30 dan bir hafta içinde mi yükseldi sağlıklı gebelikmiydi