Bugün zaten uyandığımda kendimi kötü hissediyordum az önce kahvaltı yaparken hani tansiyonunuz düşer de anı kulak çınlaması olur ya saniyelik sağ kulağıma ani bir çınlama geldi saniyelik geçti şuan normal çınlama var ve bayılacak gibi hissediyorum korktum çünkü baya daha geçen hafta bazı sebeplerden mr çektirmiştim doktor bir sorun olmadığını söylemişti ama neden sürekli kulakla beyinle ilgili sorunlar yaşıyorum tansiyon yüksekliği de yaşamıyorum neden böyle oluyor