ilkayksck Kizlarrr ayın 3 ünde test verdim 32.88 di iki gün sonra verdim 70.2 geldi normal bı yükseliş mi acaba doktorla görüşmedim henüz
AysuPolat Özel e gidicekseniz 3 bini geçmeden gitmeyin sadece muhane parası veriyorsunuz bir işlem yapılmıyor
ilkayksck AysuPolat özel sigorta anlasmam var da oda beta hgc 1 kere ücretsiz gerisi ücretli olmuş tabi gebe isen gebe paketinden gidiyor sanırım ama 8 hallk var bende devlette veriyorum kani
ilkayksck AysuPolat hepimiz için inşallah canım 🤗 248 di en son başka vermedim 13 ünde gideceğim doktora
Ekinci2772 ilkayksck evet canım ben ayın 4 ünde verdim 1000 küsürat çıktı işte yarın gitmeyi düşünüyorum bakalım ne diycek