Merhaba arkadaşlar daha oncede yazmıştım keseyi görmüştük çok şükür en son 3 gün önce gitttim kesede akıntı yok dedi doktor kese kanalımda kanamada yok demişti benım lekelenmem hala devam ediyor ve birde koyu böyle baya yogun deyil cok kırmızıda deyil ama bazen çamur gibi bazende böyke ciğer rengi gibi koyu doktora gittim yogun deyilse ve birde kırmızı olmadıgı sürece skıntı yok dediler agrımda yok çunkü arada kasıklarımda oluyor böyle adet sancısı gibi o kadar ama geçmedi kaç hün sürecek bilmeyorum bayramdan sonra randevum var kalp atışı için doktor gelirsiniz dedi 😔 Allahım sen yardım et 🤲