27 haftalik gebeyim 23 ve 25 haftalarda kanamam olmuştu acile felan gittim bsy çıkmadı bu aralar yürürken karnimda ve kasığımda ağrı oluyo bugün kontrole gittim doktor bebeğin suyu falan iyi dedi bebek doğum pozisyonunu almış başı aşağıda başına gelen varmı böyle olupta erken doguran