Kalbimde askım hiç bişey olmaz sakın stres yapma bebek kaç kat aşşağıda suyun icinde korunuyor zaten kontrolede gitmişsin bişey olsa allah korusun belli olurdu allah hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin , benim arkadasımın karnına gardolabın üzerinden şak diye kaç kilo kedi atladı yinede bişey olmadı kaldı ki o daha sert bir darbe emin ol iyidir icini ferah tut 🥰🌸