Arkadaşlarbugun doktora gittim ve bebege dair bir şey göremediğini ama rahmin kalınlastıgının iyiye işaret oldugunu soyledı son adet tarihine gore su anda 6 haftalık olması lazım ama geç yumurtlamişşin dedi kan testinde gecen hafta 87,92. Cikmişti oglen den sonra sonucumu alacam aranızda boyle bi durumla karşılasan oldumu inşallah hersey yolunda dır