defnekusum ya kıyamam ben sana 😢 bişey diyim mi ama sana aşırı yorgunluk aşırı açlık aşırı üzüntü aşırı mutluluk da maalesef kaygılı yada panik atağı tetikliyor . Psikoloğum aşırı şeylerden uzak durun rahat olun demişti bana en son .. onu da düşünüp durmayın iyiyim ben diyin , korkunca geliyor çünkü . Olumlu telkin yapın ama muhakkak dinlenmeye fırsat yaratın aşırı yorgunluk bende de ters tepiyor