Yaaseee oğlum 14 aylıkken gebe olduğumu öğrendim daha doğrusu planlı istenilen hamilelikti ikisi bir büyüsün istedik şu anda 37 haftalık hamileyim doğuma çok az kaldı :) herkes olumsuz düşünsede, korkutsa da aksine ben tüm zorluğa rağmen üstesinden geleceğimize inanıyorum ve bunları göze alarak 2.evladımı istedim çok şükür nasip oldu 😊 Evet kolay olmayacak ilk zamanlar fakat sonrası birbirilerine alışma, yakınlaşma, oynama Allah’ın izniyle 🌸