Anneyim2626 ebruca52 kaç haftalık siniz yani yüksek ben bu ölçülere benzer şeker yuklememde şuan insülin kullanıyorum 6 haftadan beri😭😭
Sema28 ebruca52 benım açlık 81 60 dk 122 120 dk 155 cıkmıstı sınırda dedi hemen başlatmadı bi iki hafta diyetle düşürmeye calstk ama düşmeynce mecbur insülin başladım ama cok düşük bi doz doktordan doktora degısiyomu bilmıyrm ama bence başlatmaz sana
Berrakk39999 ebruca52 75 mg için gayet iyi sonuçlarınız 1.saat 180 2.saat 153 olmalı. Sadece çok çok az açlığınız yüksek o kadar
Aysbsky ebruca52 gayet normal bence bende 120 dakika 150 çıkmıştı ona rağmen insülüne başlatmadı diyet verdi ve evde ölçüm yaptırdı 1 ay
CoolMamaMode ebruca52 tokluk şekerleriniz gayet iyi ama açlık yüksek ama o da sınırda yani diyet yaparsınız belki ona da gerek kalmaz açlıkta sınır 90 gebe olduğunuz için