sumeyra3858 ben 39 da doğum yaptım canım bahsettigin belirtiler vardı bir de belimden bir ağrı girmişti,dinlendim gecmedi, duş aldim geçmedi hani regl oluruz ya öyle gibi ama daha ağır bir ağrı,karnimda sancılar hissettim gece daha sıklaştı sabah da doğuma aldılar