duyguanneoluyorr Kemiklerim kırılıyor sanki boğazlarım şiş koluma kaldıracak gücüm yok ateşim de çıkıyor parol plus içtim ateşim düşsün diye ama başka neler yapabilirim bitki çaylarindan icebildigim bişey var mı
Mucizemyoldaaa_ duyguanneoluyorr ay bende hasta oldum valla tam bayram arefesi çözüm bulursanız takipteyim🤗 öksürük ve burun akıntım var dün akşam 2 kez boğazıma vıcks sürdüm tülbentle sardım öyle yattım şuan yutkunurken ağrım vs yok ama çok kötü sayılmasam da kötüyüm🥲
Ayseguls_baby duyguanneoluyorr çok geçmiş olsun ıhlamur içebilirsin o da çok olmama kaydıyla 1-2 fincan
dilaradoyan duyguanneoluyorr parol plusı doktor önerisiyle mi aldın canım? Kullanılması çok önerilmese de yararı zararından çoksa alınabilir c kategorisi ilaç Sadece doktor tavsiyesiyle. Gebelik olduğunu düşünerek yazıyorum bunları da
duyguanneoluyorr dilaradoyan icmesem de olurmuş ama hani sadece kafein oranı yüksekmiş onun dışında bir şey yok dedi dr
3_bebelianne duyguanneoluyorr burnun akıyorsa öksürük varsa tuzlu su buharı ve fizyolojik serumda iş görüyor