Mucizemyoldaaa_ Kızlar bugün 23 haftalık olduk🤲🏻🧿 2-3 gündür sanki hareketlerde bir azalma var gibi sabah bu saatlerde hareket ediyordu genelde azaldı gibi gün içinde de azaldı sanki ya da bana mı öyle geliyor acaba. Sizlerde durum nasıldı? Doktora gitmeli miyim?
Mege433 Mucizemyoldaaa_ o haftalarda düzensiz oluyormuş😊 bende bazen saatlerce hissetmiyordum , sonra çok hafif kıpırdanma oluyordu, şimdi 36 haftalığım durmuyor. Ama yine hiç hissetmiyorsaniz bı görünün Mucizemyoldaaa_
Bmoms Mucizemyoldaaa_ 22-23te aynısını yaşamıştım öldüm öldüm dirildim hatta stresten ne oluyor diye🥲 doktorum o haftalarda normal demisti, sonrasında yine eskisi gibi hareketlendi zaten🐣
Mucizemyoldaaa_ Mege433 hiç hissetmiyorum değil de önceki haftalarıma göre seyrek hissediyorum gün içinde hissediyorum yine birkaç kere