smls19 Kızlar Salı randevum var 5+2 de sadece keseyi gördük Salı günü 6+3 oluyoruz görür müyüz ki acaba hem bebişi hem kalp atışını
Gnygns smls19 hayırlı olsun. sanırım vajinal muayene ile görebilirsiniz.gerçi bazılarının 6. hafta da görünüyormuş ama karından zor gibi.
Ayseegull smls19 ben 6 haftalık duydum kalp atışını çok şükür belki sizde duyarsınız ama kişiden kişiye değişiyormuş
Hzlnr15 smls19 canım biz gördük çok şükür. 4+5 de keseyi gördük. 6+2 de kalp atışını duyduk.inşallah siz de duyarsınız
Kelebegimmm Ben ilk gitdiğimde 4-5 haftalık denildi.ultrason 1 haftaya randevu verdi doktor 1 hafta çok erken 2 haftaya git dedi.gitdim kalp atışını duydum🤗bin şükür.sizde acele etmeyin.sık sık ultrasona gitmekte faydalı değil sonuçta.mesela bir sonrakı randevumu 1 ay buçuk sonraya verdiler.ama kan testi yapmışlardı ilk gitdiğimde
Hzlnr15 smls19 evet benim gözüktü. Zaten genelde kese göründükten 1 haftsa sonra kalp atışına çağırıyorlar. Hayırlı haberler al inşallah
aytenaslaan smls19 benimde gözüktü hatta 5 haftalıkken karından gözüktü kesem vajinal ultrasyon istemiyordm zaten