Herşeyin hayırlısı olsun canım 🙏🏻 en doğru zamanda olması dileğiyle 🙏🏻
Bende doğumdan sonra hiç korunmadımm, 1,5 yıl boyunca olmadı süt koruyor diye düşündüm.
Kızımı sütten kesip 2 ay yine olmayınca sıkıntı var sandım, 3. Ay hamile kaldım.
Aralarında 2,5 yaş var yine çok zorlanıyorum
Hayırlısı böyleymiş dedim.