Meryem2200 hemen panikleme canim, +2 -2 hafta normal sayiliyor ayrica zamanla o ara kapaniyor, daha minik zaten gelisim ileriki haftalarda hizlaniyor ama sen beslenmene ve vitaminlerine özen goster tabi, icine sinmiyorsa baska bi dr a da danisabilirsin