İyi günler arkadaşlar 37+4 günlük hamileyim dünden beri ic camasirimda ıslaklık hissediyorum, su sızıntısı olabilir diye dusundum. Ama mesela sabah uyandığımda da camasirimda fark ettim. Su sızıntısı illa hareket halinde mi oluyor yoksa dinlenme halinde de oluyor mu? Zaten bugun doktor kontorulum var ama yine de merak ettim