ayseayseaysee Haziran 21 de doğum sonrası raporum bitiyor. Ücretsiz izne ayrılmadan önce doktorumdan rica etsem ücretsiz izin öncesi heyet raporu alabilir miyim? Raporum bitince de ücretsiz izin için işyerimle görüşürüm. Bilgisi olan var mı?
2cocuk2kopek ayseayseaysee ben doğum öncesi heyet raporu kullandım 27. Haftada çıkmak zorunda kalmıştım ilk gebelikte ama sonrası için bir bilgim yok
ayseayseaysee Skkkkppp kanunda böyle bir şey mümkünse iş yerim sıkıntı çıkaramaz yapan var mı merak ettim açıkcası
ayseayseaysee 2cocuk2kopek doğum öncesi kullananları görmüştüm burada ama benim de doğum sonrasıyla ilgili bilgim yok
burcuo ayseayseaysee Onu duymadım açıkçası ama özel sektör biraz daha fazla sebep kovalıyor. Daha sıkıntı çıkarabilirler diye düşünüyorum
burcuo Busra6694 Birkaç sene öncesi aldı o, doğuda çalışıyordu. Tam olarak nereden aldı bilemiyorum açıkçası