bhr2050
Merhaba ben 28. haftada yaptırmıştım ilk bebeğimde.
Şimdi de 21 haftalık hamileyim 28′de gidicem yine inşallah
ama kafanıza takılıyorsa bi hastaneyi arayıp sorun ya da sağlık ocağında sizinle ilgilenen ebeniz olması lazım o her konuda yardımcı oluyor.
Ben İstanbul’da yaşıyorum gebe kalınca normalde sağlık ocağının arayıp çağırması lazım çağırmadılar meğer bilgilerim gitmemiş ben de kendim gidip söyledim. ebe o kadar ilgilendi ki telefonlarını da veriyorlar her an ulaşabiliyorsunuz ne olursa olsun soarabiliyorsunuz. Ona da bi danışın derim ben