10 hazirana sezeryan için gün verildi ancak bugün cok fazla kuyruk sokumu ağrısı çekiyorum otururken bile canım acıyor sizce bu doğum belirtisi mi ilk gebeliğim olduğum için çok tecrübesizim o yüzden sormak istedim ona göre yarın temizlik yapacağım evim hazır değil daha 😅