Kızlar merhaba birsey soracağım.Suan heyet raporluyum ve tam bugun 32. Haftama girdim.Heyet raporum 7 sinde bitiyor 8inde iş başı yapmam gerekiyor.Ama araya da bayram girdiği için 10 unda gidip çalışamaz raporu alacağım.Kısacası sormak istediğim doğum izni yine doğumdan sonraya aktarılır değil mi herhangi bir sorun olmaz 🤦🏼♀️