Fftan sezaryen olalı 1 sene oldu hala eğilirken bi yere uzanırken kucağıma çocuğumu alırken içim sızlar çok zor bi ameliyat zorunlu olmadıkça asla olmayın etkilerini ömür boyu çekersiniz azıcık üşüteyim hemen sezaryen yerim iğne batırmış gibi saplanır kendimi hep eksik hissediyorum tam olamadım sanki ameliyat sonrası,bide kalkıp bebeğini emzircen falan sezaryen zor bence ben bidaha istemiyorum ssvd destekleyen yerlere gideceğim tabi zorunlu olursa normal doğum diye de kendimi hırpalamam ama normal olabiliyorken sezaryen olmam