Sevgilimmmmmmm 3 gündür böyle doğum yaklaşmış diye mi bilemedim bebek kanala girmiş diye de olabilir. Saniyelik tuvalet hissi geliyor hemen gidiyor. Bebek hareket ettikçe oluyor özellikle. Ayağa kalkamıyorum bu yüzden 🙄
ms_annisko Sevgilimmmmmmm son zamanlarda çok oluyor bebek büyüyor aşağıya baskı artıyor, bebek de aşağıya yönelince çok sık gidip çok az yapıp çıkıyorsun git gel insan yoruluyor valla
Sevda_kygszz Sevgilimmmmmmm ayni seyi yasiyorum33+2yim surekli bi doluluk hissi ama gittigimde de cok az idrar geliyor
Sevgilimmmmmmm ms_annisko az önce tuvalette oturdum bilerek çıkmadım. Ayağa kalktığım gibi tekrar geldi 🥲
Anniskoo0634 ms_annisko ay azıcık sulu bisey yiyim 10 dk da bi WC hahdhd daha yeni karpuz yedim WC girmeden uyumam lazım üşeniyorum gitmeye en iyi uyumak 😄 @Sevgilimmmmmmm
ms_annisko Anniskoo0634 yatmadan önce iki bardak su içtim iki saat oldu tık yok, neden, çünkü ben doğurdum ahahahaha darısı başınıza hamiş bacılarım 🫶🏻
Sevda_kygszz Anniskoo0634 ay sorma dun gece karpuz yedim tam 4 keremj tuvalete kalkarim yime hnuttum yedim bakalim bugun kac olcak😂😂