rahatdur_evladim Tam 1 hafta oldu üçüncü bebeğimi kucağıma aldım doğum hikayemi yazacam ama bir türlü müsiat olamıyorum Varsa sormak istedikleriniz buyrun 😄
buse2507 rahatdur_evladim Öncelikle hayırlı uğurlu olsun canım kilosundan yakınıyordun nasıl kilosu iyi mi
rahatdur_evladim buse2507 sağol canım 🍀 Evet o sorunumuz devam etti doğumdan bir gün önce 2600 olmuş dedi doktor ama çocuk bı doğdu 2350 kilo şok oldum 😄 ama çok şükür küvöze girmedi solunumda sıkıntı olmadı
gecegunduz rahatdur_evladim sağlıkla büyütün İnşallah benim oğlan da 2300 doğdu şimdi 40 günlük oldu çok şükür siz emziriyor musunuz ?
rahatdur_evladim Aydngrkm çok şükür ek birşeye gerek kalmadan sadece kendi sancılarımla doğum yaptım kesi dikiş olmadı