Eren1 Kızlar on gün olacak bugün itibari ile ,düşük yaptım kürtaj ile patalojıye gönderdiler lakin sonuç yok e nabızda sistemde bişey yok bilgisi olan var mıdır ?
halitefe Eren1 patolojiden çıkacak sonuç pek önemli değil canım zatenkürtajda alınan şey bebek mi değil mi ona bakılır bebek olduğu aşikar zaten gebeliğin net ancak rutin olarak bakılıyor yinede ama çok sürmez çıkar
Eren1 Rusapolat haklıymışsın cnm baya uzun sürüyormuş dün gittim daha bır aya cıkar dediler onbeş gün geçti kürtajımdan bu arada bırde söyle iyisin dedide az araştırdım yine kist var gibi sanki
Eren1 halitefe teşekkürler cnm ama e baıza on gün oldu daha tık yok sonuç yok devlet hasyamesiydi diyemi acaba
halitefe Eren1 olabilir belkide ama dediğim gibi sana çözüm sınacak bir sonuç çıkmayacağı için çok beklemene gerek yok aslında
Eren1 halitefe ne gibi şeyler yazıyor patalojıde acaba ılkez başıma geldiği için halen etkisimden cıkamadım
halitefe Eren1 kürtajla alınan şey bebek mi ve gebeliğe dair şeyler mi yoksa başka bir şey mi buna bakıyor yani gebelik neden sonlandı falan bunlara cevap vermez
Eren1 halitefe oda iyi cnm bende kist vardı patlamıştı belkı enfeksiyonum vardı en azından o çıkar gibi
halitefe Eren1 çıkmaz canım öyle şeyler kist zaten kürtajla alınmadıysa senin yaptıracağın testler bambaşka sen bu süreçte yeniden gebelik düşünmeden onları yaptır
Eren1 halitefe hoca hamılelğimin başında aşağıdan muanede sıvı dolu karnın rahmın eteafı demişti kistin patlamış diye ama benm aklım karıştı nıye ılaç verilmedi ozmaan bol sıvı al dendi yeterli
halitefe Eren1 bunlara kistler gebelik için sorun falan değil zaten sen çok alakasız bağımsız şeylere kafayı takıyorsun birde her bakılan testle her durumun cevabını alamazsın bebeğin karnında ölmesinin bambaşka sebepleri var bunları araştırman gerekli sana daha öncede yazmıştım diye hatırlıyorum perinatoloji uzmanına gitmen lazımdoktorda sana söyleyecektir zatende
Eren1 Rusapolat vala genelde hep chatgbt bıle 15/20 güne dedi ama işte kırkbeş gün anca dediğim gibi olucak ama bebeğimin ölmesinin nedeni aşırı korku yarattı acaba bır daha hamıle kalsam yine olur mu korkusu oldu
Rusapolat Eren1 Allahın izniyle tekrarlamaz. İlk gebelik düşüklerinde genetik test yapmıyorlar. Ben bebeğimi değil eşini patolojiye gönderdim. Kıyamadım kızıma. Mezarı var yerini biliyorum en azından. Plesentasında sorun çıktı. Beslenememişti. Ondan kalbi durmuş dediler.
Eren1 Rusapolat Âminn / başınız sağolsun rabbim birdaha göstermesin yaşatmasın inşAllah kaç aylıkken böyle bu durumu yaşadınız benm daha erkendi iki aylıktı benm ikinci kez oluyor bırkerede kimyasal gebelikti düşük yaşadım
meryys Rusapolat Tekrar hamile kaldınız mi bende perşembe zorunlu kurtaj oldum kalbi durmuş yavrumun 2 hafta öyle gezmisim plesantayi patolojiye gönderdiler