Acemianne27 Kızlar merhaba adetime 5 gün var emar cihazına gireceğim için test yaptım testime bakabilirmisiniz bir tek ben mi görüyorum 🥰
Cucuuu Acemianne27 bende bu testle hafif silik şekilde hamileliliğimi erkenden öğrenmiştim. Hayırlı olsun var bence. Çifte bayram maşallah ❤️
Sevgilimmmmmmm Acemianne27 zannetmem. Acile git ver mr a girmem gerek emin olmak istiyorum de Bayram tatili var arada çünkü baya zaman alir
Acemianne27 Hamide_00 bugün aslında 2. Testim ilkinde belirgin değildi içini açıp baktım şüphelendim yeni yaptım 😍
babyshark__ Arife günü yarım gün calisicaklar hastanelerde sağlık ocaklrida canım sabahtan git ver e nabizdan snucuna kendin bakarsın ama kan sonucun çıkana kadar mr a girme
Acemianne27 Cucuuu kızlar özel hastaneye gidip kan verdim sağlık ocağı yarım gün çalıştıkları için almıyorlarmış adetime 5 gün var henüz gecikme olmadım kan testinde 0.3 çıktı 😏