Tuba123456___ ozgeserin ya perınotolog 36 alırım dedi ama kadın dogumcum hersey yolunda iken neden Kuvez riskini artıram dedim
ozgeserin Tuba123456___ tek doktor benim 36 ya planlayalım dedi küveze de girebilirler dedi. Yani sağlıklısı nasıl olacaksa öyle olsun tabi de aslında durduktan sonra risk olmadıktan sonra 37 de beklenebilir ama beklemesi de zorlaşıyor ağırlaştıkça
ozgeserin Tuba123456___ bende aynıyım canım benimde serklajım var 12 haftada atıldı bitane kaybım var ondan dolayı tedbir amaçlı atıldı
Nttm Uygulamaya göre son 1 gün 🐣🥰 39+6 ❤️ oğluma göre bilinmez çünkü herhangi bi kasılma sancı nişan yok 🤷🏻♀️
Z1z2 Ceyda_Aras Bizde de herhangi bir belirti yok en son bir hafta önce doktora göründük bebek henüz doğum kanalına yerleşmediğini söyledi 10 Haziranda tekrar görüncez
Z1z2 Kızlar burçlar hakkında ne düşünüyorsunuz bizim büyük ihtimalle ikizler olcak etrafımdaki bir çok kişi bu konuda gereksiz konuşup canımı sıkıyorlar yok ikizler şöyle böyle oluyorlar die nasıl bir tepki vereceğime şaşırıyorum